Har haft bloggpaus!

Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har haft fullt upp med prov, läxor & fotboll!
Om två dagar är jag i Barcelona, det ska bli så sjukt kul! Jag ska dit med fotbollslaget!
Här är lite saker som jag fått de 2 senaste veckorna!
Ring
Marinblått linne
Marinblåa Chinosshorts
Jeansshorts
Mairnblå skor
Gulliga rosetthårspännen
+ ett vitt linne, sockar, grejer till min resväska, hårspännen, tofsar & plastskydd till skärmen till my phoone. ( caaare)
Idag har jag hunnit rensa min gaderob, bakat bröd & tvättat håret!
Just nu sitter jag och äter mitt goooooda bröd!
Kolla när inlägget lades ut, 1337 eliiiit
Aja Peace

Kommentarer
Postat av: A N D R E A

gud vad fina saker!

2011-04-16 @ 17:31:00
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: hanna

vart kommer jeansshortsen ifrån? riktigt snygga!

2011-04-19 @ 11:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0