I'm back!

Hej sötisar!
Nu ska jag försöka blogga som vanligt!
Jag har vart med Amanda på mitt land, och med Moa efter det och jag och Moa gick i Seglarskola! Det var superduperkull! Jag har också åkt till Ullared, för första gången med Farmor, Farfar och min kusin Emelia!
Igår var jag först i stan, sedan med Sara på stranden och efter det så kollade vi på en film!
På stan så köpte jag en tjocktröja från Zara , ett pennfack från Ordning & Reda och en Kalender som jag bytt framsida på från Bokia!
Pennfacket är mycket finare irl, det står liksom ordning och reda på det!
Peace

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Nu har jag dragit i gång en liten tävling på bloggen där just DU kan bli veckans blogg. Gå in på min blogg och läs mer om hur du skall göra för att komma med.

http://wilsonvanessas.blogg.se/2011/july/veckans-blogg.html#comment

Hoppas nu att just DU vinner och får synas på min blogg i en vecka.

Lycka Till / Vanessa

2011-07-12 @ 20:46:41
URL: http://wilsonvanessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0